کد خبر 269836
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶

یک عضو مجمع نمایندگان استان لرستان از تهدید به استعفای نمایندگان این استان در اعتراض عدم پیش‌بینی ردیف مربوط به مناطق محروم در لایحه بودجه 93 خبر داد.

به گزارش مشرق، ایرج عبدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس ماده 180 قانون برنامه پنجم دولت می‌بایست دو درصد بودجه عمومی 220 هزار میلیاردتومانی یعنی 4000 میلیارد تومان برای استان محروم لحاظ می‌کرد که این اتفاق نیفتده است.

وی افزود: با توجه به اینکه این تنها ردیف به مناطق محروم بر بودجه است ما به عنوان نمایندگان استان لرستان که از استان‌های محروم کشور به حساب می‌آید نمی‌توانیم از حق قانونی عدول کنیم.

نماینده خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر در مورد اعتبار استان در بودجه تجدید نظر صورت نگیرد و اعتبارات مربوط اصلاح نشود استعفایمان را عملی خواهیم کرد. زیرا در آن صورت معتقدیم که ماندن ما در مجلس فایده ندارد.

پیش از این نمایندگان استان خوزستان اعلام کردند که در اعتراض به اعتبار پیش‌بینی در لایحه بودجه 93 برای این استان استعفای می‌دهند.

محمد قسیم عثمانی، نماینده بوکان هم در اعتراض به اعتبار پیش‌بینی شده برای یک سد حوزه انتخابی خود تهدید به استعفا کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمدخواجوند ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    0 0
    جتما استان لرستان هم به روحاني راي نداده
  • لرستانی ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    0 0
    امیدوارم دولت تدبیر و امید طبق قرار قانونی عمل کند، تا خدایی ناکرده عدم اختصاص بودجه یادشده به این دو استان، نوعی انتقام از رأی دهندگان خرداد92 این دو منطقه تعبیر نشود!!!!!!!!!!!! یقیناً دولت متعلق به همه ی ایرانی ها هست و خواهد بود. انشاالله
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    0 0
    سفرهای استانی - سفرهای استانی را عملیاتی کنید
  • حميد ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    0 0
    زنده باد احمدي نژاد كه خودش ميرفت تو شهرها بودجه رو مصوب ميكرد ميومد ... اگه ميخاست منتظر مجلس باشه 50 سال ديگه هم به دهات ما گاز و تلفن و برق نميرسيد!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس